outsourced finance

MIÉRT VÁLASSZON MINKET

Pénzügyek zökkenőmentesen. Teljeskörű Számlázási, Utalási és Kintlévőségkezelési szolgáltatások

A pénzügyi stabilitás és hatékonyság elérése és fenntartása mindig is kulcsfontosságú volt minden vállalkozás számára. Azonban a pénzügyi folyamatok kezelése és a számlák, kintlévőségek, és banki utalások kezelése gyakran időigényes és komplex feladatok lehetnek, illetve bizonyos feladatok elvégzéséhez szakvégzettségre is szükség lehet. Ezen terhek csökkentésére kínál jó megoldást a kiszervezett pénzügyi szolgáltatás, amelyek lehetővé tesz a vállalkozások számára, hogy maximalizálják hatékonyságukat és minimalizálják a felesleges terheiket.

Bár a modern alkalmazások sok könnyebbséget adhatnak a vállalkozások számára egy-egy részfolyamat kezelésére, mégis kevés olyan létezik, ami egy átfogó  – összes területet lefedő megoldást kínálna. A számlák időbeli és törvényi előírásoknak megfelelő kiállítása, utalások ütemezett elvégzése és követése, a kintlévőségek hatékony és jogszerű kezelése, az erőforrások optimalizálása, illetve megfelelő szakképzett munkaerő biztosítása a jogszabályi követelmények betartásához kihívást jelenthet a vállalkozások számára. A szolgáltatás keretein belül a számlázást és utalás előkészítés terhét átvesszük ügyfeleinktől, a kintlévőségeket aktívan monitorozzuk és továbbá a számla könyvelésre való küldési folyamatát ezáltal is csökkentjük.

Minden pénzügyi szolgáltatás csomagunk rugalmas módon, az ügyfél részletes igényeinek megfelelően kerül összeállításra, illetve a későbbi igények módosulása esetén változtatható!

6 ok, amiért érdemes minket választania

Rugalmasság és skálázhatóság

A vállalkozások növekedésével és változásával a pénzügyi igények is változhatnak. A kiszervezett pénzügyi szolgáltatásunk rugalmas és skálázható, így könnyen alkalmazkodik az üzleti környezet változásaihoz. Akár a vállalkozás növekedése, akár csökkenése esetén is könnyedén igazíthatjuk a szolgáltatást az igényekhez.

Kockázatcsökkentés

A pénzügyi területen számos kockázat áll fenn, például a hibás számlázás, a rossz banki tranzakciók, a pénzügyi csalások vagy a kintlévőségek. A kiszervezett pénzügyi szolgáltatásunk segít minimalizálni ezeket a kockázatokat, mivel tapasztalt szakemberek gondoskodnak a pontos számlázásról, a biztonságos banki tranzakciókról és időben beérkező pénzekről. Emellett a szolgáltatásunk átfogó ellenőrzési és védelmi intézkedéseket alkalmaz a pénzügyi adatok biztonságának megőrzése érdekében.

Koncentráljon a főtevékenységekre

Az üzleti vállalkozások számára a pénzügyi adminisztráció időigényes és zavaró lehet, amely elvonja az erőforrásokat a főtevékenységekről. A kiszervezett pénzügyi szolgáltatásunk lehetővé teszi, hogy koncentráljon a vállalkozása legfontosabb tevékenységeire, mivel mi vállaljuk a pénzügyi adminisztrációs feladatokat. Ez növeli a hatékonyságot és lehetővé teszi, hogy a vállalkozásra koncentráljon.

Magas szintű szakértelem

A kiszervezett pénzügyi szolgáltatásunk olyan szakemberekből álló csapatot biztosít, akik rendelkeznek a pénzügyi és jogi területen szerzett tapasztalattal és szaktudással. Ez azt jelenti, hogy az üzleti vállalkozások számára hozzáférhetővé válik a magas színvonalú pénzügyi szakértelmen alapuló tanácsadás és támogatás.

Jogi megfelelőség

A pénzügyi és számviteli területen szigorú jogi és szabályozási előírások vonatkoznak. A kiszervezett pénzügyi szolgáltatásunk segít biztosítani, hogy vállalkozása megfeleljen ezeknek az előírásoknak. Tapasztalt szakembereink naprakészek a pénzügyi szabályozásokkal és jogi követelményekkel, és biztosítják, hogy minden tevékenység az előírásoknak megfelelően történjen.

Idő- és költségmegtakarítás

A pénzügyi adminisztráció sok időt és energiát igényel. A számlázás, a banki tranzakciók nyomon követése és a pénzügyi kimutatások elkészítése mind-mind időigényes feladatok. A kiszervezett pénzügyi szolgáltatásunk lehetővé teszi, hogy ezen feladatokat szakemberekre bízzuk, így Önnek több idő jut más üzleti tevékenységekkel foglalkozni. Emellett a szolgáltatásunk általában költséghatékonyabb, mint egy saját belső pénzügyi csapat fenntartása.

Lépjen velünk kapcsolatba!

Írjon nekünk vagy kérjen visszahívást.

SZOLGÁLTATÁSAINK

invoicing service

Számlázási szolgáltatások

Részletek

utalasi szolgáltatások

Utalási szolgáltatások

Részletek

treasury services

Kintlévőségkezelés

AKTUALITÁSOK

Munkaugyi birsagok
Nőttek a munkaügyi bírságok – 2024

Nőttek a munkaügyi bírságok - 2024 Az egyes foglalkoztatási tárgyú kormányrendeletek módosításáról szóló 24/2024. kormányrendelet 5–11. §-ai 2024. március 1. napjával módosították a munkaügyi (foglalkoztatásfelügyeleti) ellenőrzések szabályait, valamint a a foglalkoztatás-felügyeleti hatóság által kiszabható bírságok alsó és felső határát, azaz a 115/2021. kormányrendeletet. A változásokat az alábbiakban mutatjuk be.     A munkaügyi bírságra vonatkozó szabályok változások 2024. március 1-től a munkaügyi bírság legkisebb összegét...

Munkaszüneti napok 2024

Munkaszüneti napok 2024 - A hosszú hétvégék éve A 2024-es év több lehetőséget kínál a pihenésre és a családdal való együttlétre, köszönhetően a munkaszüneti napok és ünnepnapok sokaságának. Összesen 7 hosszú hétvégével (1db 6 napos, 2 db 4 napos, illetve 4 db 3 napos) kalkulálhatunk.  Aki tehát jól időzíti szabadságait a hosszú hétvégék megtoldásával akár többször is tölthet év közben, huzamosabb...

Munkabér és adók devizában történő kifizetése
Munkabér és adók devizában történő kifizetése

Munkabér és adók devizában történő kifizetése!   A mai gazdasági helyzetre való tekintettel nem véletlenül merülhet fel a kérdés, hogy lehetséges-e a munkabér vagy egyéb adók és juttatások devizában történő kifizetése. A forint árfolyama folyamatosan ingadozik, az inflációnak köszönhetően vásárlóereje csökken, így ez a lehetőség nem csak a külföldi vállalkozások magyarországi leányvállalatainál, hanem hazai cégeknél is igényként merülhet fel. Mit lehet és mit...

Megváltozik a bejelentkezési mód a NAV Online Számla rendszerébe

NAV Online Számla- új kétlépcsős azonosítás! A NAV online számla rendszerét, mint eddig is a https://onlineszamla.NAV.gov.hu oldalon lehet elérni, azonban 2023. június 1.-től megváltozik a bejelentkezési mód, azaz életbelép a kétlépcsős azonosítás, melyre a még biztonságosabb elektronikus ügyintézés miatt van szükség. Bejelentkezési módok Az online számla rendszerbe elsődleges és másodlagos felhasználóként lehet bejelentkezni. Az elsődleges felhasználó az adózó, törvényes képviselő vagy a NAV-hoz...

A munkaszerződéstől eltérő foglalkoztatás

A munkaszerződéstől eltérő foglalkoztatás! A munkavállaló és munkáltató a munkaviszony létesítésekor közös megegyezés alapján munkaszerződést írnak alá. A munkaszerződésben kötelezően rögzítendő adatok a 2012. évi I. törvény, azaz a Munka törvénykönyve (továbbiakban Mt.) alapján kerülnek meghatározásra, amelybe beletartozik a munkakör megnevezése, illetve az alapbér is.  A törvény azt is kimondja, hogy amennyiben a szerződés nem tartalmazza a munkavégzés idejét, akkor az határozatlan...

Kapcsolt vállalkozások közötti kölcsönadás keretei és adózása

Kapcsolt vállalkozások közötti kölcsönadás keretei és adózása! Gyakran előfordul, hogy a kapcsolt vállalkozások pénzkölcsön nyújtásával segítenek egymásnak. Például egy anyavállalat kölcsönt ad a leányvállalatának egy nagyobb beruházás vagy készletfinanszírozás, esetleg likviditás biztosítása okán. Az alkalomszerű pénzkölcsön nyújtásának nincs jogszabályi akadálya, de az üzletszerű* hitel és pénzkölcsön nyújtása már a Hitelintézetekről és pénzügyi vállalkozásokról szóló törvény szerint, pénzügyi szolgáltatásnak minősül, melyet csak...